29 nov, maandag, inleveren en rondje - Reisverslag uit Santa Cruz de Tenerife, Spanje van Peter en Odile Minnen - WaarBenJij.nu 29 nov, maandag, inleveren en rondje - Reisverslag uit Santa Cruz de Tenerife, Spanje van Peter en Odile Minnen - WaarBenJij.nu

29 nov, maandag, inleveren en rondje

Blijf op de hoogte en volg Peter en Odile

29 November 2021 | Spanje, Santa Cruz de Tenerife

Gisteren was er op de camping volop herrie van buiten, vannacht was er volop herrie door het snurken van de baas. Enigszins uit ons hum nemen we een kort ontbijt en ruimen de camper op. Alles gaat weer in de koffer en rugzak en dan gaat toch het zonnetje weer schijnen en komen we weer in ons hum.

We legen de vuil-water containers en maken camper en onszelf een beetje schoon. Dan rijden we naar Santa Cruz om de camper in te leveren. Helaas moeten we op tijd zijn, anders hadden we de hoger gelegen TF-28 genomen, nu nemen we de snelweg en met de cruise control op 85 km/u zijn we zo weer bij de verhuurder.

Na het regelen van de financiën nemen we een taxi van een tientje naar ons hotel Urban Anaga, midden in het centrum (aanrader, dit hotel). Na het inchecken gaan we een mooie wandeling maken langs oude Spaanse gebouwen en mooie parken met veel inheemse maar ook andere tropische bomen, struiken en bloemen. We wanen ons soms in Peru, dan weer Colombia, terug naar Beverley Hills (van die hoge palmen) en dan weer op de Canarische eilanden. Tussendoor nemen we ruim te tijd voor een lunch op een zonnig terras.

Later in de middag gaat de zon omlaag, net als de temperatuur. Gelukkig ligt ons hotel vlakbij en kunnen we even rust nemen en inchecken voor de vlucht naar huis. Als dat geregeld is en het donker is geworden gaan we nog even flaneren over de winkelstraten die elk een eigen feestverlichting hebben. Apart, in T-shirt in een kerst-decor lopen. We stoppen voor een borrel en een hapje op een terras en mijmeren na over de afgelopen week. Morgen naar het vliegveld en dan is het tijd voor omschakeling.